åhh!

Ännu en dag i Los Angeles är över. Har jobbat hela dagen och det funkade bra för jag hade en deal med den äldsta att om hon lyssnade på mig hela dagen och jag bara skulle behöva säga åt henne att göra en en speciell sak två gånger så skulle hon så en bit choklad av mig. Och det funkade faktiskt bra, men en gång var jag tvungen att säga till henne 5 gånger istället för två. Men en gång ingen gång som det heter, om man jämför med hur många gånger jag normalt behöver säga något, så var det bra!  Och efter det hade vi jätte kul vi gick ut med hunden och åkte skejtboard, hur längesedan var det inte som man stod på en sådan!? Och hon slog sitt personliga rekord i matte, så hon fick en bit choklad i alla fall.  

För ett tag sen så kom hon in på mitt rum med en present! Så gulligt! Hon gav mig en orange överstrykningspenna inslagen i folie :) Jag blev lite chokad för att hon kallade mig bossig och var skit sur på mig för någon dag sen. Men det är tydligen glömmt!

Så nu sitter jag här på mitt rum... igen, och väntar på att det ska hända något för jag måste ut och hitta på något nu! jag har jobbat hela helgen och idag trots att det är Labor day idag... Men imorgon då ska jag hitta på något!


LOVE
 

Kommentarer
Postat av: Malhin

när kommer föräldrarna hem egentligen? allt bra annars? :) Vi får snacka på skype nån kväll nu sen tycker jag ;)

2009-09-08 @ 22:39:58
URL: http://lifeofmalhin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0