9

När jag väl var hemma i lördags så ville barnen gå på bio vilket jag kanske inte var helt sugen på men de ville ju! Så efter att vi bestämt vilken film vi skulle se så kommer jag på att "hoppsan det blir att jag kommer jobba över idag igen" Och inte nog med det så behövde jag byta olja i bilen och jag hade ingen olja och när jag väl var på macken så får jag inte upp motorhuven! Den satt fast! Och då bajsar den lilla på sig! KUL!  Så då ville jag bara sova... Men det blev ändå kul, för det var bara vuxna i biosalongen, vi såg filmen 9. Inte bra. Mitt i filmen så börjarden lilla säga "I poop, I peed!" jätte högt!


Senare den kvällen snackade jag med Malhin via skype :) men jag blev störd av den äldsta som ville ha pommes! Och det fick hon inte så då blev hon as sur!

Usch jag var helt slut efter det, den som tror att det är lätt att vara au pair vet inte vad hon snackar om!


LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0