YEES!

Idag ringde familjen från SF! De verkar jätte snälla och trevliga! och vi pratade i typ en halvtimme kanske. Om barnen och lite sånt. Och sedan så sa de ja! WOHOO! Det är ju AS nice att de bor så nära Malhin och att jag är kvar på rätt sida av landet! Så familjen har 3 barn, åldrarna 7, 5 o 4. Två tjejer och en kille :)
Jag är så glad att jag tackade mej till de andra matchningarna jag har fått! Detta var min 4:e och den bästa. Fast den första familjen i Hampton verkade också helt okej, men det är FÖR kallt där!

Så idag har jag haft FEST! haha nej men nästan! Köpte världens godaste glass!

Jag har för övrigt skaffat mig en ny diet här nere, BARA FRUKT OCH BÄR!
Finns det något godare, NEJ!!
MMMM!


LOVE

Kommentarer
Postat av: Gun

..åh va roligt, låter ju jättebra! När börjar du där? Kram.

2009-10-06 @ 17:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0