Veckan som gatt!

Ja nu sitter jag har i mitt rum och ska antligen blogga!
Jag har haft sa mycket annat for mig att jag inte har haft tider eller orkat att blogga. Men nu sa! Veckan som har gatt har varit jatte bra :) Jag har jobbat ca 7 timmar varje dag och resten av tiden har jag umgatts med Mahlin, Marina, Asia, Lea och Nina :)
Var och kollade down town med Malhin for nagon dag sedan och det ar sjukt vad San Francisco ser europeisk ut! vissa delar av staden paminer om stockholm. Jag hitte en Halloweendrakt den dagen! Sa kul det ska bli med en riktig halloween! Gatan som jag bor pa stangs av fran trafik under Halloween for det ar sa manga som gar pa var gata och trick or treat'ar och husen ar over stylade med Halloween pynt! Sa jag ska "jobba" den dagen da det ar som mast folk som knackar pa. Det gar tydligen at flera kilo godis, pa bara nagon timme.Sa det ska bli kul att se!

Jag har nu bestammt vad jag ska gora over julen, det blir en lang resa ner till kara L.A men Malhin och eventuellt nyar i Las vegas om jag kan! Vi aker val det 19 och sa far vi se nar vi kommer tillbaka! Tankte att jag skulle halsa pa min L.A brudar, som jag saknar.. Min vard familj ska till NY over julen och kan tyvarr inte ta med mig sa jag far vara ledig istallet!

Jo igar sa regnade det sa mycket att det blev oversvamning i vart garage! haha, eftersom det ar sa backigt har sa riner allt vatten nerat och so blir det en sjo precis i korsningarna! Helt sjukt var det! det regnade i kanske 15 minuter och sen var det vatten overallt! Men det forsvann lika snabbt som det kom.

Har haft ett mote med mina vard foraldrar, dadadaaa.. mej sa seriost var det inte. De ville bara kolla sa att jag trivdes och kolla om jag hade nagra fragor! De ar sa trevliga bada tva! Fragar hela tiden hur jag mar och hur min dag har varit, det gjorde inte den forra familjen!!!

Roligaste flummkvallen, hade vi i lordags! Jag Malhin och Marina akte hem till Asia och satt dar och hade trevligt. HAHA, bussen hem var galet kul! " PLEASE HOLD ON" Marina och Malhin fattar vad jag menar! haha det sager en rost varje gang bussen har stannat och slappt av eller plockat upp nagon! Sa fult!

En vanlig kvall i SF ser ut sa har!


Ja det var val det allra viktigaste, det hander saker hela tiden sa man glommer ju bort det messta!



LOVE

Kommentarer
Postat av: Malhin

VEGAS BABY! :D

2009-10-21 @ 03:48:52
URL: http://lifeofmalhin.blogg.se/
Postat av: Mimi

gud vad roligt att du trivs och har skaffat dig en bra familj, jätteglad för din skull gumman :)

saknar er <3

2009-10-23 @ 19:37:17
URL: http://bibbban.blogg.se/
Postat av: Dockans matte

..så glad att höra att du trivs i nya familjen. Kram från mej.

2009-10-29 @ 12:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0