Tisdag

Har inte bloggat på länge.. Har haft så mycket annat att göra! Så här kommer en snabb uppdatering.
Jag och Mashi gick och fick manikyr och pedikyr! Lyxit värre! Det är inte så dyrt här och vi kännde att vi förtjänade lite lyx! Det var första gången någonsin som jag fick mina fötter fixade, och ärligt så tyckte jag nästan synd om killen som gav mig pedikyren. Inte för att jag har äckliga fötter men det var bara det att jag gick till nagelstudion och det var typ 25 grader varm så... Det var så skönt att bara sitta där och ta det lungt och få hand- och fotmassage samtidigt.

Kvällen spenderades hos Hannas nya värdfamiljs hus. Kan huset bli mer mysigt, nej! Det var jätte stort men en stor gräsmatta framför ner mot vägen. Det bästa var Hannas rum/ hus hon hade egen ingång och allt sånt. Trevligt var det.


Onsdagen blev det en runda till frisören. Jag har länge sagt att jag måste hitta en bra frisör men som samtidigt är billig men igår så gav jag upp! Jag var i desperat behov av en ny klippning och orkade inte leta så jag och Mashi, som också behövde en ny frisyr gick in hos en frisörsalong och bara klippte oss! Det är jätte svårt att hitta en frisörsalong här i L.A, antingen är de dåliga eller så är de jätte dyra.  Och frisören vi gick till var inte den bästa, hon var otrevlig och det slutade med att jag fick min klippning men gick hem och klippte till luggen själv så nu är det bra, för hon fattade inte hur jag ville ha min lugg.

Det blev som vanligt att vi satt hemma hos Megan på kvällen, med varm choklad som vanligt!
Det är något som jag kommer att sakna nu när jag flyttar, våra mysiga kvällar med spa och allt sådant!



LOVE

Kommentarer
Postat av: Moa

Har Hanna också bytt familj?

2009-10-09 @ 15:34:31
URL: http://liindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0