Spooky!

Bibliotek ar nog min nya fobi! Gick till biblioteket idag men alsta tjejen och laste lite. Men fy var biblioteken ser anorlunda ut har! Byggnaden ar stor och ser gammal ut och allt ar brunt pa insidan med hogt i taket.. Usch sager jag bara! Pa vagen hem, nar jag stod och vantade pa bussen sa var det massa konstiga manniskor i olika uniformer. Det var en vaaaldigt laskig gammal tant som hade varit med om nagon olycka eller nat, for det kan en brand bil. Men hon verkade helt normal nar hon gick ut ur bussen for att prata med brandmannen... KONSTIGT!

Kan inte hjalpa det men jag har blivit beroende av Ben & Jerry glass!!! Ar pa det tredje packetet denna veckan.






LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0