Skarpning!

Nya inlagg tack! 
Ja det har varit full rulle hela helgen! Sondag var nog den roligaste dagen hittills! jag holl pa att do av skratt flera ganger! Pa formiddagen mellan 10 och 12 sa stadade vi pa stranden, det var ett au pairmote?! Men det var kul iallafall! Sallskapet gor ju allt! Och SEN blev kul! HAHAH " Do you feel that? the bus is SHACKING! " Ar en av de hysteriskt roliga meningar! Fast man maste nog vara pa plats for att tycka det.  Det blev annu mera glass pa kvallen, inte bra. Det var mitt fjarde glasspacket den veckan! Men det ar sa sjukt gott!

Skulle ha pratat med mamma, pappa och simon via skype den dagen men jag hade inte tid. Sa jag flyttade det tills pa mandagen men nar jag fick mitt  schema sa sag jag att jag inte var ledig nagra timmar pa formiddagen som jag brukar vara. Men det loste sig anda!

Idag blir det en tidig kvall. Ar helt slut, matt (maten) och lite varm efter vinet till maten! Sa det blir att ga och lagga sig efter detta inlagget! Fast att klockan bara ar lite efter 8. Igar nar jag var hemma hos Malhin och tittade pa film tillsammans med Marina sa somnade jag i malhins sang! Pinsamt eftersom det var tidigt pa kvallen! Sa jag bestamde mig for att det skulle bli en tidig kvall idag.



LOVE och Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hejsan, Bor du inne i SF?

Själv kommer jag till Kalifornien i början av januari. Ska bo hos en familj i Los Altos, Ca en timme ifrån SF :)

2009-11-02 @ 21:24:27
URL: http://emilia1.blogg.se/
Postat av: Emilia

Hejsan, Bor du inne i SF?

Själv kommer jag till Kalifornien i början av januari. Ska bo hos en familj i Los Altos, Ca en timme ifrån SF :)

2009-11-02 @ 21:24:32
URL: http://emilia1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0