San Francisco! Forsta dagen!

Ja nu har jag kommite till min nya vard familj i SF!!! Glomde ju helt bort att saga att jag flyttade i fredags. Dvs igar! Sa nu sitter jag pa mitt rum med "min" amerikanska dator, det ar darfor detta inlagget kommer bli lite svart att lasa utan de svenska bokstaverna.

So hur gick da allt med flytten, jo jag akte fran min LCC's hus klockan 6.30 am till LAX. Flyget skulle lyfta 8.25 men det var forsenat tills kl 9.10 och min svenska mobil var dod, och jag hade helt glomt bort att lagga over mina vardforaldrars mobil nummer!! Kan man ha mer otur!  men jag lyckades hitta en dator sa till slut fick jag tag pa numert till min vard mamma sa det loste sig! Jag blev hamtad av henne och den mellarsa dottern! kan man bli sotare an henne! Och de hade med sig blommor! Sa gulligt av dem! Hela Fredagen var helt underbar, jag larde kanna familjen lite och tjejerna blev helt kara i mig. Dessutom sa traffade jag Malhin ocksa!! Det var hur kul som hellst, eftersom det var saaaa langesen! Det blev hamburgare och glass och film den kvallen tillsammans med tva andra au pairer, Anna och Lea. Fast jag somnade i malhins sang mitt i filmen!

Sa idag kollade jag pa nar sonen spelade fotbollsmatch. Han ar duktig pa alla sporter igar spelade han tennis till exempel. Sen blev det Ikea med Malhin. Alskar Ikea! kopte svenskt godis och lite nya galjar eftersom jag har ganska sa mycket klader! och alldeles for fa galjar.

Nae, nu orkar jag inte vara uppe langre! Sa det for bli ett kort inlagg idag! Bilder Kommer nar jag har fatt igang internett pa min svenska dator!


LOVE


Kommentarer
Postat av: Linn

åh vad roligt att allt verkar bra :D är det tre barn i den nya familjen då?

2009-10-11 @ 10:25:22
URL: http://linnwho.webblogg.se/
Postat av: krorkey

vad kul att det är bra:D:D vi MÅSTE prata på skype! får bestämma en dag:) pusspuss

2009-10-11 @ 15:00:57
URL: http://erdos.blogg.se/
Postat av: Daddy

Verkar vara en härlig familj som du hamnat i!

Ha det bra.

2009-10-11 @ 15:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0