Nytt shoppingcentrum

Det känns som att det enda jag gör ar att gå och shoppa och gå runt i olika gallerior. Men det kanske är fört att det faktiskt är allt man gör här i L.A. Idag så var jag och Mashi på ett nytt shoppingcentrum ut mot Santa Monica hållet. Det var helt annorlunda affärer och hade inte FOREVER 21, rätt så skönt för annars hade jag väl shoppat upp några hundralappar där. Dock så skulle de snart öppna en butik där! Blev lunch på Panda Express som vanlig. Jag älskar verkligen deras mat sen första gången jag åt där! Världens godaste kycklingrätter, allt är typ japanskt. MUMMS! Hittade en anna rolig affär med glasögon! haha, jag höll på att dö av skratt! Kommer bilder om några timmar, måste ladda kameran först!


LOVE

Kommentarer
Postat av: Daddy

Ha en underbar dag i soliga Californien

Och en härlig resa till SF

2009-10-08 @ 21:04:34
Postat av: Dockans matte

..skönt ändå att vara nyklippt eller hur? Ha det bra o trevlig helg!

2009-10-09 @ 15:46:40
Postat av: Nic

Hur blev det med bilderna? :P Skype snack snart!!!

2009-10-14 @ 08:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0