Min dator är KNÄPP!

Min dator har blivit helt knäpp! Ända sedan det sa POFF på au pair skolan när jag skulle ladda den så har den varit konstig! Men idag blev jag fan rädd! Satt och skrev till Hanna på Facebook, då börjar den hoppa i tiden mella svensktid och vad tiden är här i L.A... Datorn är inställd efter Sv tid :)
Hoppas att den inte går i sönder helt..

Nej, nu till ett annat ämne! Hanna kommer snart hit och sedan blir det Madame Tussauds tillsammans med Mashi! :D Ska bli kul, förutom att jag faktiskt är lite rädd för vaxdockor...


Tid

Kommentarer
Postat av: Malhin

eeeh ja vaxdockor är freaky! Vi vill ju inte hamna i värsta house of wax ;P haha kanske ha lite chad micheal murray men inget annat :D !

2009-10-03 @ 08:36:26
URL: http://lifeofmalhin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0