Hills? jada!

Alla vet ju att San Francico ar kant for att vara backigt med mycket backar overallt. Nu sa jag nog gatt i en av de brantaste! gick och lamnade aldsta tjejen och blev helt ckokad nar jag insag att jag vat tvungen att ta mig ner far DEN backen! Och nar jag kom pa att jag maste upp for backen for att komma hem dog jag nastan! Backen var sa sjukt brant!!! Jag fick iallafall motion!
Under de manaderna som jag ska vara har sa maste jag se den beromda snirkel backen, om ni vet vilken jag menar.

Ikvall kommer min LCC hit for att snacka lite och ha mote med familjen. Far val se hur det gar! Har hort att hon ska vara en riktigt Big Talker! Sa jag hoppas att det inte tar  overdrivet mycket tid!


Det som ser ut som moln ovanfor parken/traden ar land! Men SF dimman gor det lite svart att se!





LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0