BILDER

Jag har hittat min sladd till kameran! Den försvann när jag flyttade från den förra värdfamiljen. Så nu blir det bilder! Plus att mamma och pappa har börjat tjata på mig " SARA VI VILL SE BILDER! GÅ UT OCH FOTTA!" även Hanna har påpekat att jag inte fottar som en normal människa, jag tycker att det är lite tönt/turist varning på att springa runt med en kamera! Detta fick jag höra av Hanna för någon dag sen, (väldigt allvarlig röst) "Sara, SKÄRP dej du kommer att ånga dig sen..." OJ OJ OJ!  Jag kunde inte hålla mig för skratt! 

Så nu kommer det bilder från den senaste tiden är i La La Land!


På Mc Donalds i Glendale någonstans finns det roliga pinnar som är till för att skrapa bort osten i hamburgarna med!



Förra torsdagen åkte jag och Mashi till Santa Monica för att shoppa lite! Mycket kul!
Köpte världens gulligaste läppglans! Så nu har vi alla 4 ett cupcake läppglans!

Santa Monica


Film premiär på Hollywood Blvd, Så tjejen i röd klänning är Emma Stone.
Hollywood

Här har vi Los Angeles at night! +Hollywood Blvd
Utsikten

Hanna snygg som bara den i slinghätta! Jag fick också lite snygga slingor i mitt hår. Men de är dark caramel färg :)
Sling hätta

På väg till nöjesfältet Six Flags! Som bestod av massor berg och dal banor! Det är så fint med alla bergen här! Det ser ut som man är och kör i en jätte stor sandlåda!
Six Flags


En av berg och dal banorna.
Attraktion


MAMMA OCH PAPPA TITTA NU! så här ser det ut där jag bor just nu.
Mamma


Ser ni Hollywood skylten?!
Holly

Detta får bli sista bilden!



LOVE

Kommentarer
Postat av: mamma

vad fina bilder du tagit

fotta mer

jag väntar på mer.

2009-10-02 @ 13:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0