Vissa manniskor alltsa..!

Jag maste bara beratta om hur vissa manniskor ar! "Alla" sager ju att amerikaner ar trevliga och valdigt tillmotesgaende, jag haller med till en viss del. Folk hallar mera har, till exempel nar man gar pa gatan och i affarer, men vissa ar annorlunda.

Forra veckan nar jag gick pa bussen och var precis pa vag att satta mig sa skriker en gnallig tant bakom mig " JAG MASTE SITTA DAR!" Och hon var inte vanlig! Jag blev helt paff och flyttade mig, men halla vad otrevlig man kan vara da.

Och Turkey-man. Jag tror seriost att han ar dum i huvudet! jag har glommt att beratta den historien sa har kommer den. Det borjade med att jag, Malhin och Marina var pa Safeway och kopte glass och medans vi stor och kollar pa kalkoner och snackar om Thanksgiving, sa kommer det fram en kille och sager:

- Underligt att sta och kolla pa kalkoner...
Vi - Ja, jo... haha..

Sedan tar han ett steg framat ocg vander sig mot mig ocg fragar efter mitt nummer! MEN VA! Vem inleder en konversation sa! Sen fortsatte han och babla pa om att jag rakade rora hans njure men att det var okej for att det ar dar den sexuella spanningen eller nagot sant sitter..! Jaha... OCH!  Nu kunde Marina och Malhin inte halla sig for skratt langre och se gick vidare och lamnade mig sjalv dar hem han! Och vem bryr sig om att han har studerat akupunktur och att han ar tva mobiler..! Jag forkte bara vara trevlig och artig sa jag gav honom mitt nummer, det var ett misstag, fast kul!
Han har namligen ringt tva ganger och han later fortfarande hog nar han pratar precis som han gjorde  pa Safeway! Han har inte facebook och han vill traffas NU! Men ofta jag bara skulle traffa han , jag kanner ju inte ans puckot!  Na, lite smartare far man nog bli om han vill dejta nagon! Battre lycka nasta gang pyssen!

Tur att jag har normala vanner har!



LOVE












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0