Veckan!

Oj oj oj, sager jag bara Vilken vecka det har varit! Har haft nagra av de basta dagarna sen jag kom hit! OCH de samsta.. Maste bara saga att tjejerna jag umgas med har ar jatte kul och trevliga! Man har aldrig trakigt med dem. Sa har kommer en snabb genomgang!

Mandag- Helt vanlig dag, Filmkvall hos Malhin under kvallen. Det blev Sound of music. Men jag somnade mitt i filmen sa det blev en tidig kvall.

Tisdag- En vanlig dag det med! Blev en hemmakvall eftersom jag var helt slut och borjade kanna mig sjuk..

Onsdag- Problemdag, inte kul. Allt gick emot mig. En av de varsta dagarna sen jag kom hit. Men det loste sig!

Torsdag- Sjuk.. Inte sa kul och det var lite problem igen. Men det fixade sig det med, som tur ar! Pratade men mamma och Simon via skype, det var kul. Har inte pratat med honom 'live' sedan jag flyttade..

Fredag- BIOTIME! Gick och sag en film som Ninas, en annan au pair, vard pappa var med i. Den hette pig hunt! hahha bara namnet sager ju hur galen den var! Den roliga var att nagra av de som var med i filmen satt i publiken och de som gjorde filmen var dar och presenterade den och berattade lite om hur det hade gjort den. Biografen var helt galet ful! Det var en gammaldax salong och det gick att gunga pa stolarna! HAHA, men det var anda ratt sa mysig!

Lordag- HALLOWEEEEEN! Dagen borjade med att vi pyntade hudet med spindlar och sketter och massa sant. Eftersom min gata blir helt forvandlad under Halloween till spokhur och allt vad man kan tanka sig, sa blev det en valdigt annorlunda kvall! Traffade Lea, Marina och Malhin som kom och hande vid mitt hur! Vi gick Trick or Treat, haha. Det var saaa lange sedan jag gjode det! Vi skulle gatt ut och festat rejallt men vi hittade ingen fest och det var installt pa Castro. Normalt sa brukar det vara en jatte fest i omradet Castro men det hade varit nagon som skot och hade sig for nagot ar seden sa det blev inget detta aret...

Sondag- Gick vi upp till Twin Peaks typ ett utsiktsstalle dar man kan se hela San Franciso. Och inte nog med det sa gick vi aven till Lombard street! Det ar den backen som ar snirklig! Sa det blev mycket gaende och det var sa himla varmt! Kan inte fatta att det ar november och man gar och svettas i linne! Dagen avslutades med Chips!

HAHAH! Jag var Harry potter och Malhin var en Fe, tror jag!


AWW, en blackfisk!



Ett hus hade Madagaskar tema! Sa de hade klatt ut sig till de olika djuren och sa stod de och dansade i Fonsterna hela kvallen.



Marina och Malhin



Gatans coolaste pumpa!



Utsikten fran Twin Peaks! Och vi gick hela vagen upp!



Det var lite blasigt dar uppe, sa darfor sag min frisyr ut sahar!



Pa vag till den beromda krockiga vaggen maste man forst ga upp for en jatte brant backe! Och det var en LANG backe!



Pa vag ner,



Nere!







LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0