Sondag

Jag jobbade lite under formiddagen och sen blev det ut och se mera av San Francisco! Det ar sjukt men varje Sondag ar det hyffsat varmt och alltid sol! sa skont! Marina, Malhin och jag tog bussen downtown och sedan akte vi cable car mot Fisherman's Wharf och Pier 39. Det ar ett stalle dar det luktar fisk 24/7 och det finns massa mysiga resturanger och museom som handlar om havet och sadant! Vi tittade pa de akliga sjolejonen, de stank som bara den! Sen gick vi runder och kollade i olika souveniraffarer medans vi vantade pa att Lea skulle komma och mota oss.
Har hittat mitt nya favorit stalle att ata pa, In and out burger! MMM! Billigt och gott! Har ett skont 50 tals tema ocksa!




HAHA, bade jag och Malhin sag denna cutie! Svart/vita skjortan!











LOVE

Kommentarer
Postat av: MEGAN!!!

hahaha how bad do those sea lions stink! AND they all just look dead! lol DISGUSTING! also cute boy? i dunno bout that but what i do know is his sister called and wants her jeans back! hahahahha :D im sooo funny hehe LOVE YOU! xx

2009-11-19 @ 21:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0