Nara doden upplevelse!

Jaa, det fick jag en idag! Jag foljde med Asia en annan au pair har i SF, nar hon skulle kora och lamna nagra fat till en resturant! Jag och Marina satt och holl andan hela vagen. Jag var ledig, jobbade bara mellan 7 och 10 am. Jag overdriver inte, det var sjukt vad man kan kora hastigt och ryckig och "hoppsan dar var en bil"! Det borjade redan nar vi lamnade parkerings platsen hemma hos Marina som jag kande att " ohoh, detta kanns inte bra!" Det skreck om dacken i kurvorma och hon korsade vagfilerna hur som hellst. Oj oj, sager jag bara..

Pa vagen hem fran Starbucks var Marina och jag glada att vi inte behovde aka med Asia igen! Sa vi tog bussen. Mycket sakrare! Eller njaa...!

Ar avundsjuk pa alla svenska som nu sitter och biografen och tittar pa Mew Moon...! Sa javla typiskt att ni ar 9 timmar fore oss! Jag maste erkanna att jag kanner mig nervos/uppspelt/forvantansfull/super twilight freak just nu!!



LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0