Morgon!

Jaha, nu ar det onsdag, och bara tva dagar kvar tills helgen! Tiden gar sa sjukt fort har. Om en vecka har jag varit har i 3 MANADER! Galet, kanns som jag precis kom hit men samtidigt kans det som om jag har varit har jatte lange. Lite svart att forklara. Jag och Marina var ju pa au pair skolan tillsammans sa vi tankte fira att vi har klarat av de 3 forsta manaderna och bara har 3 fjardedelar kvar.

Sitter pa mitt rum just, har precis gatt upp. Borjar jobba om 5 minuter. Blir en lungn dag idag tror jag! Maste ha tid til att lasa NEW MOON! LANGTAR TILLS FILMEN KOMMER UT!


LOVE

Kommentarer
Postat av: Daddy

Hej Sara.

Har du sett Edwards nya bil!!

Precis samma som en annan vampyr:-)

2009-11-04 @ 21:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0