Julen

Idag har det dykt upp julpynt i huset. Och en gran... Första advent är det också! Nu börjar jag få hem längtan när jag ser allt som har med julen att göra och det är det ända barnen pratar om. Denna julen kommer nog vara den som jag längtar tills mest faktiskt. Jag är ju ingen julmänniska men varje gång jag tittar på granen, ljusen och snögubben vid dörren, så känns det som hemma. Det är lite jobbigt men ändå inte så det ska bli skönt att vara i Los Angeles över julen och tänka på annat!!

Har haft en underbar vecka berättar mer när jag har tid!


Nu ska jag sova!



LOVE

Kommentarer
Postat av: alexandra

jag har också satt upp min gran, gjorde det förra veckan:D:D men den tar typ upp hela mitt rum, inte så bra dock;) haha

2009-12-02 @ 22:18:49
URL: http://erdos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0