Golden gate bridge

Idag var det ju som bekant sondag och det ar varan utflycktsdag! Vi Forsoker att aka och se nagot nytt varje sondag. Sa idag blev det Golden Gate bridge. Vi GICK over den och hade lite picknick pa andra sidan. Fast min hjarna hade semester sa jag hade glomt att vi skulle dit overhuvudtagen och jag var sen till platsen dar vi skulle motas och jag hade pa mig HELT fel skor. Sa jag fick ingen fika bara skoskav!
Det var inte alls sa langt att ga, tog nog bara 45-50 minuter att ga over till andra sidan och lika lang tid tillbaka. Sa det var inte sa farligt.

Min Lunch/middag at jag pa KFC!!! Alskar det stallet. Det ar ett stalle dar man kan bestallla friterad kyckling i en stor rund lada! MMM! Sa alla som gillar den typen av mat maste besoka Kentucky fried chicken. Traffade nagra roliga killar dar som nog var lite fulla som satte sig vid varat bord! Och en av dem kunde prata tyska sa han hade ett seriost samtal med Lea om var biblioteket var! Var nog en av de meningarna han kunde komma ihag sen skolan!

Pa bussen pa vag till bussen sa sag vi en jatte sot kille! Han var lik Edward i Twilight! Hahaha
Hela dagen dok det upp nya snyggingar sa det blev en Cute boy day!





Pa andra sidan av bron.



San Francisco fran andra sidan bron.



Medans vi vantar ba bussen tar Malhin ett smyg fotto pa oss! Jag tror att jag ar i mitten av en gaspning eller natt!


KFC



LOVE





Kommentarer
Postat av: mamma

jaha,sara,du och dina hemska skoskav .

ta med plåster och rätt skor så löser det sig nog till nästa gång.

fina bilder på er och bron,vilken utsikt.

Vad blir det för utflykt nästa vecka?

2009-11-09 @ 17:55:12
Postat av: mamma

jaha du Sara ,du och dina skoskav,

vid långpromenad tag rätt skor och plåster med.

vilka fina bilder du tagit.vacker utsikt.

Vad blir nästa utflykt?

2009-11-09 @ 18:02:37
Postat av: mamma

OJ ,det kom visst två gånger.

Jag var osäker på om det blev något och om jag fick iväg det rätt första gången.

ojsan hoppsan ha det bra:)

2009-11-09 @ 18:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0