Fredagkvall in my heart!

Blev underbar! Jag blev vaccinerad.. laskigt med sprutor men det var inte sa farligt! En van till familjen ar lakare sa han fixade det! Sa nu hoppas jag pa att jag ska halla mig frisk resten av detta aret!
Familjen hade gaster har sa jag satt och pratade lite med dem. Ett av paren hade bott och jobbat i sverige! Trevligt!

SEN blev det NEW MOON IGEN! och ben blir bara battre och battre! Jag alskade den redan forsta gangen men nu ar jag helt foralskad i den! Det som inte kandes helt ratt med filmen forsta gangen, kandes helt ratt nu! Jag hakade nog upp mig pa de irriterande kommentarerna fran publiken forsta gangen.

Tips! jamfor inte boken och filmen det forstor bara stamningn!

Nu ar Malhin den skiten och ser den igen utan mig!!! Men pa sondag sa blir det tredje gangen gillt for min del!


LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0