Fredag den 13

Oj Oj, igår var det ju fredag och den 13! Scary!! Det blev en lugn dag jobbade förmiddagen och fram till ungefär 2. Efter det traffade jag Marina och Malhin och det blev en jätte trevlig kväll! Vi köpte färdig mat massa godis!! Vi och lyssnade på massa gamla 90-tals låtar och vi blev helt rörda när vi hörde en spice girls låt som handlar om Mammor! haha så där satt vi och grät i Malhins kök! Det var sjukt läskigt när jag och Malhin satt kvar i köket efter Marina hade gått hem för plötsligt så hör vi hur någor skrapar typ. Det var en mus någonstans i brödrosten! Så vi stod där med en kvart och ficklampa och försökte hitta den.

Min kamera var helt konstig under kvällen så jag har inga bilder.. Lite synd men det kommer mer bilder idag för snart blir det upptäcksfärd. Vi ska till de berömda husen " Painted Ladies" Ni vet de husen som är med i serien "Fullt hus"



LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0