Fragor?!

Ja nu vet jag svaren pa de fragor som jag hade innan oh nu ar det bara till att plannera! Det blir L.A over jul och nyar! Ska bli mycket kul! Ska prata med mina L.A tjejer om de har lust att traffas igen allihopa. Saknar dem och staden. Det kandes som en drom nar man var i L.A inegn mardrom men ingen bra drom heller.  Allt kanns sa langt borta och som om det vara flera manader sen jag var dar men jag har bara varit i SF snart 6 veckor. Kanns som jag har varit har mycket langre. Kans sjukt. och nu ar det ju snart DECEMBER! hur galet ar inte det!! Men i ar sa staller jag in allt som har med julen att gora. Vi egentligen se hur riktiga amerikaner firar jul. Och allt pynt och stamningen, men det kommer kannas fel att fira julen utan min familj sa i ar blir det fest istallet!  OCH SOL!

Jag fragade aven om det var okej for vardfamiljen att jag gjorde en till tatuering och det var det! Ville bara fraga for sakerhetsskull. Sa nu pa fredan ska jag och Lea till en tattoo studio som vi har varit oh spanat in, for att boka tid! Harligt!

Nu ska jag spendera resten av min lediga tid denna formiddag till att lasa NEW MOON, Love it!



LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0