Filmen!!!

Det var ju premiar av New moon inatt och jag var ju sjalvklart dar. Vi fick sta i ko x antal timmar innan vi fick komma in men det var det vart! Sa hur var den da? Jo, jag har anda lite blandade kanslor kring filmen. Sjalvklart alskar jag den men det fanns saker som var mindre bra ocksa. Nu vill jag ju inte lata negativ men det kunde ha varit battre flyt mellan de olika scenerna om ni forstar var jag menar. Det var ibland lite som att de bara filmade en scen och sen Poff sa var de nagon helt annanstans.
Men med tanke pa att boken ar pa 450 sidor och att filmen varade i 2 timmar och 10 minuter eller nagor sadant, sa var den riktigt bra! De fick med alla de viktiga sakerna men jag tror inte att man forstar filmen om man inte har last bokerna for det ar de sma detaljerna som gor att allt faller pa plats. Jag alskar slutet med Volturi och slut scenen ar bara helt underbar!! Jag vill inte avsloja slutet for de som inte har satt filmen an men jag kan saga att ni kommer att gilla det! Det gjorde iallafall jag!
Man blir ju sa sugen pa att se Eclipse!! I sommar sa!

Och jag och Malhin flev inervjuad av tvn! heheh, sa nu kommer val folk och vill ha vara autografer! Nej, men vi fick svara pa fragor om hysterion om Twilight och sadant. Det hela kommer att visas pa lordag pa Caltv.org Det var aven radio dar som kollade laget.

Ar halvt utslagen idag, var hemma vid 3.40 inatt/morse och min vackar klocka ringde kl 6.30! Sa det var bara att ga upp och jobba! Det blev sent for det var ju midnattsvisning filmen skulle borja kl 12 men det drojde nog anda tilld 00.45 innen den kom igang..

Vill Se filmen igen ikvall! For att de var vissa som storde filmen genom att skratta i break up scenen och halla pa och fjanta sig! TONTAR! Och sa satt jag bara och tankte pa tt "snart KISSAR jag pa mig!!!!!"  Sa jag kunde inte riktigt koncentrera mig pa filmen, synd.



Biljetterna <3



I kon


OHH! bara nagra minuter kvar tills filmen borjar! blev nog 45 minuter tillslut...!




LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0