Au pair mote och sadant!

Idag var det Au pair mote. Vi skulle traffas i westfields gallerian och sen sa stod vi bara dar och pratade! Vad ar det for mote! Vi signed in och sen var vi fria att ga. Sa det blev att vi stannade och snackade med nagra andra au pairer! Det var trevligt! Tva av dem motte jag pa au pair skolan i NY nar jag var dar. Sa det var kul att se de igen!
Det kom fram en kille med sina kompisar och borjade snacka lite med oss och det slutade med att han ville ha mitt nummer! A nej! tankte jag annu en knappis! Han hette Robert! hahaha, Min andra Robert (Pattinson)ar snyggare!

Sen drog de vidare till bion och vi gick till the Cheesecake factory! MUMS, alskar derars efterratter. Det blev samma tarta som forra gangen jag var dar, Chocolate tower fugde cake! Och det ar verkligen ett torn! Helt omojligt att ata allt men Marina lyckades ata hela och aven en liten pizza! Vi andra fick i oss halva ungefar!

Och som "vanligt!" blev det New moon pa kvallen! Alsta dem filmen bli bra battre och battre! jag ar helt kar! Soundtracket ar helt amazing! Latarna ar jatte vackra och passar sjukt bra in i filmen. Jag och Lea kopte det igar! Sa jag sitter och lyssnar pa det nu. Mys pys!
Han Robert smsade mig senare nar vi satt i biosalongen och jag hade ratt, han var lite knapp! Han hade konstig humor! men det roliga ar att jag borjade prata med killen brevid mig om lite allt mojligt och han fick forklara ett av smset for jag fattade inte ett ord! Sa  Nar filmen var over sa fragade han mig om jag ville folja med honom och ta en drink! Haha! Vad fan hande!







Utsikten fran resturangen. Skridskobana och staden!





LOVE

Kommentarer
Postat av: Linn

haha shit vad kul ;) men sara du måste berätta, vad hände med den andra killen då? bytte ni nr, eller tog du en drink med honom? :D

2009-11-24 @ 07:13:09
URL: http://linnwho.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0