Dagen

Lordagen spenderades  i min sang, for jag har lite problem med min rost och jag hostar nastan hela tiden! Jag later som en kjedjerokare med en groda nerstoppad i halsen! Men det borjar latta lite!

Resten av dagen har jag spenderat i ett kopcentrum, Westfield mall. Jag kopte 2 par nya jeans och en ny troja. behover nya jeans eftersom 4 av mina jeans har gatt sonder, tappat knapp krymt ( jag har inte blivit tjockare det ar torktumlaren!)
Nu "jobbar" jag sitter har medans barnen sover och vantar pa att foraldrarna ska komma hem.

Lyssnar pa soundtracket fran New Moon, det ar super bra! Musiken passar sa bra in i filmen och det leverara verkligen ratt kanslor.  Alskar ALLA latar! Vissa mer an andra forstas men anda! :)

Jag har aven blivit kattvakt nu sa jag matade tva oragea katter idag..! GUSTAV!!!! De paminde sa mycket om katten vi har hemma!


LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0