Brev

I torsdags fick jag brev! Det var från min moster, jag fick ett vanligt brev  och ett adventsljus och nötkräm! MMM! Tack så mycket för brevet! Det var lite synd att ljuset var knäckt. men jag tänkte att jag kan smällta ihop det igen! I brevet så stod det om släcktforskning, jag fick namnen på mormors mormor och sedan resten av "mammorna" upp till mig! Tycker sånt är jätte intressant så det var kul att läsa. Efter det så kändes det bara så coolt att om mina barnbarn skulle göra en släcktforskning så kommer mitt namn och mammas och alla de andra mammornas namn upp! Men jag fick lite press, jag måste få en dotter annars bryts mamma ledet. För jag är den ända tjejkusinen på mammas sida. Men det löser sig nog, jag behöver ju inte oroa mig gör det än!


LOVE

Kommentarer
Postat av: Zarah

hejsan:) tänkte bara höra med dig hur San Francisco är^^ jag sitter nämligen i rematch och pratar med en familj som bor 1 timme utanför. Just nu bor jag på östkusten under NY! / ha det fint.

2009-11-15 @ 19:27:50
URL: http://zarahs.blogg.se/
Postat av: Dockans matte

Hej kära Sara! Det var synd att ljuset var brutet, men det funkar ju ändå. Roligt att släktforskningen intresserade dej. ...ska köpa saffransbullar med hem å mumsa på. Ha det bra! kram från mej.

2009-11-16 @ 14:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0