Bilen..!

De som gillar Twiligt ( jag alskar Twilight! ) vet sakert att Edward har bytt ut sin Volvo c30 till en xc60 istallet! Nu ar det sa att min bror har fatt reda pa det och eftersom det ar en san bil som vi har sa tyckte han att det var lite coolt! Aven pappa har kommemterat denna smaskiga nyhet! Jag gissar pa att just detta ar ett samtalsamne dar hemma nu. Jag vet att de inte tycker om twilight sa det blev kul nar jag fick reda pa att de visste om det! 

Och pa tal om Twilight, sa sag jag idag den nya affischen for New moon, vid busstationen. COOLT! Langtar tills den 20 november! Da blir det midnattsvisning med New moon med tjejerna!!

En annan sak ar att varenda gang jag ser en volvo har sa tanker jag direkt pa pappa! Det kanns sa hemma nar man ser de bilarna.. Konstigt men sa e det!





LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0