Besvikelse..

Som jag skev innan sa skulle jag ju akt till en galleria och sett Kellan Lutz och Ashley Greene fran filmen Twilight, MEN vi kom aldrig dit!....... Vi skulle vanta pa en annan tjej som ocksa skulle med men hon jobbade over och nar vi val fick reda pa det sa var det inte lont! Vi tog taget halvvags och sen missade vi bussen och da skulle det ta 25 minuter innan nasta bus kom och da var det for sen... Sa javla typiskt...  Sa jag Malhin och Nina gick hem och tittade pa Twilight! Nina hade inte sett den innan och arligt talat sa blev hon nog lite radd nar hon insag hur manga ganger vi har sett den filmen och nar Malhin citerar hela filmen! Men hon gillade nog den.

Idag sa har jag skypat med Alexandra! Det har jag nog inte gjort sedan jag kom hit.. Det var jatte kul att snacka v sig och hora hur hon har det! Vi pratade i 2 timmar sen hangde min dator sig rejallt och det gick inte att ringa upp henne igen och hon kunde inte ringa mig! Sa vi far prata mer nagon annan dag!
Det kanndes helt skumt att se henna sitta framfor datorn och dricka TE! Jag bara tankte pa alla var te kvaller och vanliga kvallar i vart fula hus i Hasslehom. Och nar hon berattade om bjorket sa kande  jag att jag saknar faktiskt det stallet! Hade gjort nastan vad som hellst for att vara tillbaka i TK-3 igen! Saknar det och alla tjejerna!

Jubileum idag!!! Idag firar jag och Marina att det ar exakt 3 manader sedan vi lamnade vara hemlander! Hur sjukt ar inte det. Kan inte fatta jag har varit har i 3 manader.. Tiden har gatt jatte fort. Nu har jag bara 3 fjardedelar kvar och sen ar jag hemma...
Och de sager ju att de 3 forsat manaderna ar de jobbigaste, sa det kanns ju skont att veta! Att det bara kommer bli lattare!




LOVE

Kommentarer
Postat av: Mimi

naaw:) haha hon och sitt jäkla te:D det förvånade mig icke :p hehe vi saknar er med... ska försöka på mig skype igen, det höll på att jvlas innan så det funkade inte på min dator...

allt väl annars tjejen? love ya *

2009-11-11 @ 09:31:50
URL: http://bibbban.blogg.se/
Postat av: Linn

ahhh, fy vad störigt.. tycker synd om er men det kommer kanske fler chanser får vi hoppas! :D

2009-11-11 @ 11:36:50
URL: http://linnwho.webblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0