Baseball

Nu har jag blivit annu mera amerikansk! Jag tittade pa baseball matchen mellan Philadelphia Phillies och New York Yankeeys och jag gillade det! Det var ju World series och Yankees vann for 27 gangen! Hur sjukt ar inte det.. Men det var inte det jag ville komma till, jag menar, hur sport intresserad ar jag???! Inte alls men sen jag kom hit sa har jag blivit det, jag har spelat fotboll och lite sant. Jag fattar typ inget av baseball reglerna men det ar anda kul att titta pa. Fast att de bara kastar bollen till varnandra och ser djupt koncentrerade ut hela tiden.
Sa jag har blivit ett fan av Yankeeys nu! coolt...

Na nu ska jag sova!

Yankees

LOVE

Kommentarer
Postat av: Charlott Ahlberg

Man blir aldrig för gammal att ändra sig... Kul att du trivs nu.. Kram faster

2009-11-05 @ 15:27:28
Postat av: p o u l i n e

Tjaaooow, allt bra? ;> :*

2009-11-06 @ 14:38:53
URL: http://poulines.se
Postat av: Mimi

haha sara då... isf så hade jag kunnat tänka mig simning för din del men baseball?? det är en jäkla skillnad;) najjs... hur är det annars då??

löve ya!!

2009-11-07 @ 13:11:37
URL: http://bibbban.blogg.se/
Postat av: martin

haha vafan inte trodde jag att du skulle bli så sportfantast :P hoppas du har det kul där borta nu :P

2009-11-07 @ 13:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0