24 November

var det igar och det betyder att det ar mindre an en manad kvar tills det ar julafton.. sjukt eller vad?! Som tur ar ska inte jag och Malhin fira jul! Vi ska ner till Los Angeles istallet och da och shoppa hela dagarna och ligga pa stranden! Aven om det ar kallt sa ska jag dit!

Vi bokade flygbiljetterna i sondagskvall su nu fattas det bara ett hotel! Och det ar inte det lattaste att hitta man vill ju bo i ett bra omrade men inte bo pa ett hotell for 200 dollar per natt! Inget Hilton har inte! Men vi ska nog hitta nagot!

Nu har jag aven kommit pa att jag vill ha en julklapp fast att jag inte var sa sugen pa det innan. Jag ska kopa en Ipod touch till mig sjalv! De ar jatte billiga har, hade ju velat ha en Iphone men da maste jag kana nagon som kan lasa upp den nar jag kommer hem till sverige och det gor jag inte... Sa jag far val vara utan en san!

Det har faktiskt inte hant sa mycket mera har i San Francisco. Det star mest stilla.. Jobbar pa som vanligt och det funkar bra. Igar fick jag hora av den yngsta att jag liknar en VAMPYR! HAHAH,  jag dog nastan av skratt. Hon tyckte att det sag ut som om jag hade ev svart mantel pa mig men jag hade bara en lite langre stickad koffta!  Barn och deras fantasier..

Imorgon ar det ju Thanksgiving och da ska det ATAS! Jag sparar mig idag for imorgon sa att jag kan smaka pa allt! Min vardmamma har lagat mat i snart en hel vecka for att fa med allt som ska atas. Vi har gjort fina bordsplaceringar som ser ut som kalkoner/kycklingar och skolorna haller pa jatte mycket med att skriva ner vad man ar tacksam for och massa sant. Ska bli kul att se hur det gar till! Jag visste bara att man at och var tacksam men det ar tydligen mera an sa. Barnen ar lediga fran skolan och alla ar jatte glada och pyntar med lite host saker.

Idag hade jag min andra sovmorgon sen jag kom hit! Saaaa skont! men det blir till att jobba mera ikvall istallet. Normaltsatt sa borjar jag alltid jobba klockan 7 men idag sa borjar jag 11 typ. Klockan ar redan kvart over men det ar bara jag har sa jag vet inte hur det blir med det...

Nu fick jag nog med allt som var vart att namna!



LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0