Söndag

Tröttslag idag, Fyllde ju år igår och det var en händelserik dag. Så därför han jag innte skriva detta igår, så jag tänkte att jag kan göra det idag. Malhin åkte hem :/ och jag var tvungen att jobba och det var lite drygt men även bra för nu har jag jobb hela sommaren. För det visade sig att hembygdsparken behövde mig mer än de trodde! När jag kom hem var det dax för mitt kalas, så jag hjälpte mamma med maten och sen kom släkten och det var full rulle! Efter maten gick jag ut och lekte med mina små kusiner som är 2 & 4 år. Jag fattar inte hur lätt road man kan vara, vi lekte rallybillar i mer än en timme och med det menas att jag säger klara färdiga gå och de springer ett varv runt huset! Och de tyckte att det var jätte kul. Felix den minsta är så söööt, han upprepade varje mening som Rasmus den stora sa! Så efter det var jag rätt så slut  men det var en bra födelsedag så tack alla för presenterna m.m <3

Malhin gav mig denna lovely kalendern, Twilight så klart! <3


Love

Kommentarer
Postat av: malhin ;)

Var bra att du fick jobb där hela sommaren! Ska du tacka nej till resturangen nu då?



ps. Vilken fin kalender ;) haha



puss <3

2009-06-28 @ 15:42:41
URL: http://lifeofmalhin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0