Måla måla steka

Är vad jag jag har underhållit mig med idag fast att det var alldeles för varm för det! jag skulle måla fönsterna från stora rummet och bort mot köket. Och det var sjukt varmt för solen gasade på. Men det gick  och nu har jag kännat några plus poäng hos pappa! (kan vara bra att ha :P). Jag han även med att sola lite och läsa i "Ljudet av ditt hjärta" my love <3  När man väl har börjat läsa så kan man inte sluta! och jag är den som inte brukar läsa men jag kan inte sluta! men jag lyckades och jag ska nog snart dra till Väla, för jag måste köpa en ny bikini eftersom jag är en kladdapa och jag kladdade ner den jag har nu när jag målade...  Jag får väl se om jag hittar någon.

Måste bara tipsa om en jätte bra låt, Need av Hana Pestle. Länge sedan jag hörde en finare låt än denna <3
http://www.youtube.com/watch?v=Op5BRZpXvHs



Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0