Visum

Äntligen har jag fått visums papperna :P Så jag kan äntligen börja fylla i dem... inget jag ser i fram emot för det verkar vara ganska mycket jobb med dem :/ Fast jag fick inte alla papperna så jag ska in om CC innan jag ska till ambasaden! Idag fick jag även reda på att jag ska vara på ambasaden i stockholm den 3 augusti, altså om en ca  vecka :) Och nu börjar det närma sig den 10!!! Längtar :D men det känns lite konstigt att veta att jag bara har 16 dagar kvar tills jag ska åka :S Fast det känns ändå skit kul :D wiie!

Jag har även hämtat utdraget ur polisregistert idag, och det var en lååång lista :P hahaha nej då! Men posten hade nog gjort om brevet till en boll och använt den till att kasta Gris med under lunchrasten! ....för pappret var helt skrynkligt... FY posten!


Love


Kommentarer
Postat av: Malhin

Vet du vilket papper det är som du inte fått? :) Nyfiken :P

2009-07-25 @ 00:02:06
URL: http://lifeofmalhin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0