vänta..

jaha, nu sitter jag här och väntar igen, klockan har passerat 8 och jag tror nog inte att de ringer idag..... Blev uppringd av Cultural cares kontor i stockholm idag, hon frågade om jag kunde tänka mig att utöka mitt önskemål till hela USA istället för Kalifornien?::?  Köndes som en konstig fråga eftersom jag har en prelimenär familj... Hon sa även att det kanske inte var säkert att jag skulle få den familjen för jag har för "lite" (212) timmar... Så jag berättade att de hade mejlat mig om när det passade att ringa och det hade hon ingen aning om! Så hon önskade mig lycka till och nu sitter jag här.....
Får väl se det är ju fortfarande 35 minuter innan klockan blir 9 istället för 8..

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0