Shoppa = VÄLA

När jag kom hem från jobbet idag, så säger mamma att att alla ska iväg utom jag.. :S Så jag kände att jag var tvungen att hitta på något... Så det blev......  VÄLA !! hahahah, igen, men jag kände att jag måste dit en sista gång innan jag åker... och så skulle jag köpa en ny tröja som jag såg i H&M katalogen igår :P Men när jag frågade efter den så hade hon jag frågade efter ingen aning om vad jag snackade om!!!Så jag hittade en annan istället.. :P 

Dagens störigaste!, när jag skulle köra till väla på hänger min Ipod sig så jag kan inte lyssna på musik i bilen! och min skiva låg i andra bilen...! och jag ahar börjat att hata rix fm och vanlig radio musik så jag fick panik! Så jag fick lyssna på pappas Michael Jackson CD istället....men det gick det med :)

Men jag hittade denna iallafall!
Tröja fån H&M

Hittade även en kofta på Gina men jag kunde inte bestämma mig för vilken färg jag skulle välja så jag tog den bruna istället för den ljus rosa, tänkte att jag skulle rådfråga mamma när hon kommer hem!
Gina


Love


Kommentarer
Postat av: Malhin

Ingen musik= disaster! (eller hur det stavas? :P) haha. Gillar dina tröjor :)

2009-07-24 @ 10:24:20
URL: http://lifeofmalhin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0