Måndag

Igår satt jag och fixade med visumet hela dagen och var helt slut så det är anledningen till att det inte blev några inlägg igår...! Alltså vissa frågor  till visumet är ju bara för sjuka! Tillexempel vill ska man svara på om man har någon träning innom kärnvapen och sånt! ¨Så det blev JA på alla de frågorna!!??!!hahah, eller inte!... vad tror dom!  ofta man skulle svara ja på en sån fråga! men men...

hahah, jag måsta bara berätta en sak.. det är en sådan sak som kan placeras under kategorin onödigt men endån! Igår så tittade jag på Poirot, och då var det med ett gift par som hette Bella och Jacob!! Vilket sammanträffande :P hahah, Fast i början verkade Jacob vara värsta puckot som misshandlade barnen osv, och Bella var den lilla oskyldiga söta , MEN i slutet kom det fram att det var Bella som var mördaren och Jacob var helt oskyldig fast ändå lite bad boy... Hoppsan!

Så, tillbaka till något annat! Var på banken idag och fixade med avgiften till ambassaden, så nu är nästan allt gjort! ska bara fixa hälsoundersökningen imorgon och sen är alla papper klara :P sååå skönt! Köpte även lite nödvändig prylar som man kan behöva ha med sig... som tyd en sån adaptor ( tror att det heter så :S )

Hahaha, fixade bilden till visumet idag hos en fotograf! det blev nog historiens Fulaste bild! Man skulle ha håret bakom öronen och man skulle ha stängd mun och man fick inte le...! så man ser ju ut som en sur brottsling eller något... :P

Nu ska jag måla! Tjingalong! 
TVÅ VECKOR KVAR!


Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0