Karusellen

Denna dagen blev inte som jag hade planerat, Jag hade stora planer på att gå till stranden eftersom jag ska jobba rätt så mkt denna veckan men det blev inte så!... För i gårkväll ringde Sven som är min chef i hembygdsparken, och undrade om jag kunde ta hand om karusellen idag... visst tänkte jag det kan väl inte vara så svårt men JO....Hela dagen flöt på bra alla barnen var glada och jag tänkte på min lön :D Men då dör min mobil, Skit! Så jag har ingen klocka och jag skulle sluta kl 4 så jag gissar på att Peter som har hand om karusellen ska komma tillbaka och hjälpa mig att plocka undan för sånt kan ju inte jag :P men han kom inte.... så tillslut frågar jag en dam vad klockan va, och jippi jag har jobbat över i 20 minuter och peter är inte här :S Så vad kan man göra?! Jag gick till Eva (i kosken) och undrade om hon visste var Peter var men nej det visste hon inte :P Och det gick inte att få tag på han heller:P Då blev jag lite sur och gick hem! Men Jag kom inte längre än till parkeringen när jag insåg att mamma som skulle hämta mig hade kört hem för hon pallde inte vänta på mig :/ så där stod jag utan mobil och visste inte vad jag skulle göra :S Tack och lov kom bussen precis efter att jag pratat med mamma i telefonen som jag fick låna av en snäll kille som var lite förvirrad i Turistinformationen :D Tack till dej :D
Hoppas att det blir bättre imorgon...

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0