Surprise!

Gårdagen började som vilken jobbdag som hellst, det var lite segt igår men det gick!
MEN när jag kom hem blev det andra bullar! Jag parkerade bilen som vanligt och öppnade ytterdörren och gick in! Då märker jag att det är dukat i köket med massa mat och med en duk, som vi bara använder när vi har kalas eller nåt sånt, Mamma hade piffat upp sig med klänning! Det första jag tänker är " ......." dvs chock! så när jag går in i köket så märker jag att hela släkten är hos oss! Och det sitter ballonger i taket i USA.s färger och det luktar grillat!  Då har mamma och pappa fixat ett överraskningsparty till mig!!! :D Det var mitt första överraskningsparty ever! och det bästa! :D Jag blev ju fan rörd och fick kämpa med tårarna... <3
Så igår blev en väldigt bra dag! Och jag är lite chockad över att jag inte märkte något på morgonen....!

Ballonger!

Nu ska jag hämta min kamera som är klar på reperationen! Äntligen!



LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0