Söndag

Idag har det inte hänt så mycket, jag läste äntligen ut en ganska tråkig bok som mamma hade tipsat mig om. Men det var inte min typ av bok, den handlade om något mord och en präst, nej inget för mig. Eller så har jag blivit helt av trubbad när det gäller böcker för det finns inga bätte än Twilight serien :P My Love!.... 

Efter att den döda boken var slut fick jag trösta mig med en bra film så det blev " She´s the man" Den är as ball, skit kul :P en av mina favorit filmer :P Den innehåller helt underbara repliker! Hahaha, älskar den!
För er som inte vet vilken den är och inte har sett den, så MÅSTE ni göra det! Jag tänkte att jag skulle lägga upp trailern.





Wish me luck
Love

Kommentarer
Postat av: Malhin

hahahhahaha "den är as ball och skit kul" är det inte samma sak? :P hahaha

2009-07-19 @ 20:42:21
URL: http://lifeofmalhin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0