Sladden

Vaknade tidigt idag på grund av någon höll på att borra och spika på huset! Jag hade ingen aning om vad det var men jag pallade inte upp och kolla heller så jag låg och försökte komma på vad det var som lät. Ljudet gick runt huset och när det kom till mina fönster förstod jag att det var plåtslagare! Och shit vad det låter när man ska byta ut plåten som sitter vid fönsterna!... Efter den ljudupplevelsen var det svårt att somna om, så nu sitter jag här på mitt rum och vill inte gå ut för plåtslagarna sitter och äter lunch på  vår altan!... och jag ser aningen sliten ut så jag tror att jag väntar en stund :P Jag hade tänkt att jag skulle lägga upp bilderna från RIX FM festivalen idag men jag kan inte hitta sladden till kameran så det blir kanske ikväll om jag hittar den :S  RIX FM festivalen igår var nice! Jag kom på under kvällen att "radio musik" inte riktigt är min favoritmusik men stämmningen var på topp så det jämnade ut det hela :)
Nä man kanske skulle städa rummet och se om den försvunna sladden dyker upp! Önska mig lycka till! :P


Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0