Så typiskt!

Nu blev det fint väder och då ska jag jobba... trist men vad kan man göra :P Ikväll ska jag på bio med mamma iallafall :D så det ska bli kul :) Vi ska se Harry Potter och halvblodsprinsen! nice... Vi skulle egentligen sett den igår men det var fullbokat.

Som ni kanske har märkt så finns det lite felstavningar här och där, det är bara för att jag är lat, skriver för fort och pallar inte läsa igenom mina inlägg innan de publiseras men jag ska försöka bättra mig! Jag kan faktiskt stava rätt! Fast att min pappa inte tror det... ( Det var han som klagade på mina små felstavade ord..!)


Love


Kommentarer
Postat av: Malhin

Fuskit du som inte gillar Harry potter ska gå och se den innan mig! :( aviiiis... Hahahahah ;) Har hört att den ska vara jätte bra så du lääär nog gilla den ;P



KRAAM

2009-07-20 @ 17:24:48
URL: http://lifeofmalhin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0