Mycket bra :D

Såg den nya Harry Potter idag, Den var skiiit bra! :D jag rekomenderar den VERKLIGEN! den var rolig, romantisk och lite spännande, inte alls som de förra filmerna. Fast jag har inte sett 5:an än men jag fattade rätt så snabbt vad som hade hänt i den... Paret framför mig var säkert runt 80 bast :P lite coolt att så gammla går på bio och ser harry potter!

Sjukaste, Min blivande familj ringde idag! jag blev helt chockad när det var någon som pratade engelska i telefonen och jag bara svarade Yes typ! och sen snackade jag lite med pappan, som verkade vara väldigt trevlig. Han hade iallafall humor! Så nu är det bestämmt att det är de jag ska till :D Los Angeles here I come!!!


Love

Kommentarer
Postat av: Linn

läste om det på malhins blogg nyss! FY VAD KUL! är verkligen glad för din skull. speciellt som du väntat och att det blir i LA med :D den som väntar på nåt gott.. ;)

2009-07-21 @ 09:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0