Matchning!

Yoho! Det började som vilken vanlig dag som hellst. Jag kom hem från jobbet och startade datorn för att kolla min mejl, vilket jag har gjort varje dag i typ 2 månader... så ÄNTLIGEN såg jag att jag hade en matchning från cultural care! Jag blev skit glad men tänkte inte bli överglad för jah har fått förslag innan som inte har lätt till något men det var över 2 månader sen :/ Men jodå familjen fanns kvar när jag logga in på min egen au-pair sida :) Och inte nog med det så hade jag fått mejl från pappans assistent om när han kunde ringa mig!. egentligen ville han ringa mig redan idag kl 20:00 men jag läste mejlet typ  kl 19.00 så nej... men han ska ringa imorgon :D Han har två döttrar på 2.5 och 10.5 år och han bor i L.A :P Så jag hoppas att allt ska lösa sig och att jag bestämmer mig för denna familjen men man ska ju inte hoppas på för mycket... men jag orkar inte vänta längre jag vill bara iväg! :D
Det könns så skönt att det har äntligen börjat hända någon :P Om jag ska vara ärlig så har jag nästan gått och blivit tokig... det är sjukt jobbigt att bara gå och vänta fast att det inte händer något. Lite jobbigt att både Linnea och Malhin har fått familj och inte jag, för man börjar ju undra om man framstår som psykiskt stört eller något i ansökningen! :P Hoppas Hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0