Listor hit och dit!

Har försökt skriva lite listor på vad man ska ha med sig till USA, och det blev en massa saker! Till exempel så måste man ha datorsladdar, plåster( Något jag inte klarar mig utan :P) och massa andra egentligen onödiga saker. Men om jag inte packar ner det så kommer jag bara att sakna någon pryl...

Jag ringde även Cultural Care idag och tackade ja till familjen så nu är det total bestämt! Jag drar till Los Angeles den 10 augusti!!! dvs om mindre än 3 veckor :S  Känns konstigt för i går eftermiddags så var jag beredd på nya matchningar, och det hade inte förvånat mig om jag hade hamnat i Alaska! MEN det slap jag :D Så nu blir det att fixa med visumet... som jag har hört ska vara jobbigare än själva ansökningen till Cultural Care... Men jag hoppas på att det ska lösa sig, annars får jag väl fråga Malhin om hjälp :P

(Slänger in ett extra love till alla underbara!)

Love Love

Kommentarer
Postat av: Malhin

Det är bara till att ringa mig ;) så ska jag hjälpa dig :) <3



Kram

2009-07-22 @ 12:50:39
URL: http://lifeofmalhin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0