Inte min dag...

Sitter och har tråkigt, kom hem från jobbet för ett tag sen och jag är skadad!  Inte så allvarligt men jag blev lite förvånad när jag upptäckte att jag hade skurit mig när jag skopade glass idag, så jag fick gå runt med en plast hanske för att inte bloda ner!...Inte nog med det för bara någta minuter sen så märkte jag att det sprang en SPINDEL över min  ARM! och sen förtsatte den att springa runt i min säng, så äkligt!!!!...... Jag kommer inte kunna somna inatt bara för det :P Jag har även sålt glass till Jill Johnsson med familj. Lite kul att hon var i hembygdsparken. Så dagen har inte bara varit trist :P nu ska jag äta popcorn för jag känner mig sjukt sugen på det!  ha det fint!


Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0