Inlägg

Ursäkta att det har varit dåligt med inlägg de senaste dagarna men det har varit fullt upp med annat! Så här kommer en jätte snabb genomgång av helgen :P
Bla, så var jag ju hos Malhin i Åhus från fredag till söndag :) Alltid lika kul :D På fredagen satt vi barnvakt åt tre ursöta barn! så då fick man lite money :) På lördagen så var det Tivolirock! As nice, såg bla, Hassle, Afasi & filthy, A camp och Dead by april <3 Dead by april var lätt bästa på hela dagen! :D.... Men när klockan var typ halv 9 så pallade vi inte vara kvar :P så vi grog hem och köpte godis och chips och tittade på film :P hahaha, det märktes att man var trött :P Igår var jag som en levande zombie, jag skulle ju jobba så jag fick pendla hem tidigt på morgonen. Jag träffade mimi på tåget från Kristianstad :D och det var kul med sällskap... Så jag var helt slut när jag kom hem igår från jobbet,  :)

Dead by april :D
Lätt bäst!

Malhin, Helena och Jag

Medans vi lyssnar på Hassle tror jag!

Love


Kommentarer
Postat av: Malhin ;)

Dead By April <3<3<3

2009-07-13 @ 18:23:01
URL: http://lifeofmalhin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0