Hårfärg

Är ett ämne som gör mig lite förvirrad :S... Som ni nog har märkt så är jag ju brunett nu istället för blondin, och det trivs jag med men jag kan aldrig  bestämma mig för om jag ska ha håret ljusbrunt eller mörkbrunt. Jag har ju haft båda och nu är det ganska mörkbrunt :p Men igår bestämde jag mig för att det får bli mörkbrunt igen. Det var lite kul för när jag köpte hårfärgen igår så sa plötsligt expediten på tal om ingenting " Vilken hårfärg har du egentligen?"  Jag blev lite chockad över att man frågar så när någon köper hårfärg men jag antar att hon bara var nyfiken och ville vara trevlig :).. Så jag svarade "Blond" och hon blev lite chockad för hon sa att hon inte kunde se mig som blondin och att hon tyckte att jag passade bra som brunett och att hon aldrig hade gissat på att jag var blond! ....Så där ser man var som snurrar i en expedits huvud! :D
Nu ska jag se hur håret blir idag då! lägger kanske in en bild på det senare idag :)


Love

Kommentarer
Postat av: Malhin ;)

hahah du ska bara veta vad vi kassörsker sitter och tänker på när folk hanldar av oss :P hahahah fast jag är ju en f.d kassörska men what ever :P

2009-07-13 @ 18:22:35
URL: http://lifeofmalhin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0