Excellent..

...är min hälsa! Eller iallafall om man läser på hälsointyget som jag gjorde igår hos doktorn. Var faktiskt nervös inför undersökningen, för tänk om dem helt plötsligt kommer på att de måste tömma mig på lite blod! Sjukt rädd för sprutor, så jag hade nog dött eller något :S Men det gick bra, doktorn var lite rolig han skämtade och sånt så tiden gick snabbt och det var inte så faligt som jag trodde :P

Så nu är alla papperna skickade till CC nu är det bara ambassade kvar! 12 dagar kvar! :D

Just nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar så att jag ÄTA, för efter det ska köra in till stan och fika med min moster en sista gång innan jag åker :)


Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0