Thanksgiving!

Jaa, jag har ju inte skrivit om hur min Thanksgiving var. Vad ska man saga mer än MAT!! Det ar sjukt att amerikanarna gar och föobereder mat i en hel vecka innan själva Thanksgivingdagen. För efter en timme sa är ätandet över! Om jag ska vara ärlig sa trodde jag att det skulle vara mer mat. Man har ju hört av familjen och andra att det bara ska ätas hela dagen! Men vi år inte så mycket. Efter 3 timmar så var vi mätta! Eller inte jag och Marina! Vi ville ha mer men de andra ojade sig över hur mätta de var och oj oj oj vad mycket de hade ätit! NEJ Jag vill ha mer! Haha, Jag firade tillsammans med Marinas och min värdfamilj. Det var kul att ha någn i min egen ålder att snacka med under middagen för det var valdigt mycket allvarligt vuxensnack.. UCSH! Och vi sjöng också. Det kom som en chock. Så det var bara till att mima! Men det var kul!
Vi skulle egentligen ha skrivit ner vad vi är tacksamma över men det glömde vi. Och det är jag tacksamm över for det hade blivit en känslosam-familj-saknar-lista.

Kvällen tillbringade vi hos Marina i hennes hus! heheh det var kul! Jag gjorde en video blogg som vanligt!










LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0