Thank god it´s friday!!

NU var det fredag igen och det känns skönt att få vila upp sig eller vad är det man gör på helgen! Har planer på att åka till IKEA denna helgen. Det blev ju inte av förra så nu MÅSTE jag dit! Längtar efter svenska saker!
Det är lite kul att ett av barnen hade fått ett choklad guldmynt och det var svenska kungen på det! Hahaha. Gissa om jag skrattade!! och så stod det på svenska " för sverige i tiden" och gustav bla bla konung! Och så åt jag två lussebullar får någon dag sen! Och jag har nog aldrig smakat något godare! Och det var till och med saffran i dem och det brukar inte jag tycka om men det var sjukt gott!

Jag har saknat att vara lite kreativ och gissa vad jag fick av "Saint Nick"! Det firas tydligen här, den 6 december.
Så detta gjorde verkligen min dag! Jag tror måste börja göra något kreativt för jag saknar det! Jag blir glad varje gång jag ritar med barnen.



Så här blev det! är nästan klar saknas bara snö på kortsidan med dörren!




LOVE

Kommentarer
Postat av: Daddy

Ha en trevlig Lucia Fast ni inte firar det där.

2009-12-12 @ 18:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0